Eilen oli Ammun näytönpaikka. Ennen epiksiä piti vielä treenata ihan vähän tossa viereisellä kentällä, kannettiin  pahvinen hyppykin sinne. Ammu teki hypyn ensin käskytettynä ja kisanomaisesti, sen jälkeen pari kertaa palkka heti hypyn jälkeen. Seuraamista ekan kerran ikinä kytkettynä, juoksuosuudessa taas vähän keuli. Taidettiin me vielä ottaa luoksetulokin.

Nera teki hyppynoudon metskulla ja käskytettynä. Ekalla kerralla varasti hypylle, toisellakin kerralla yritti ja pudotti kapulan mun jalkoihin, kolmannella kerralla pysähtyi kapulan luo hetkeksi tuijottamaan mua. Sen jälkeen vielä ohjattu nouto käskyettynä, oikeanpuoleinen haettavana, se sentään onnistui kerralla.

 

Sitten illemmalla tokoepiksiin, Ammu kisasi alo-luokassa. Omaa vuoroa odotellessa se olisi halunnut vietellä kaikki koirat, etenkin Mayan ja Rockyn, rodulla ja sukupuolella ei ole Ammulle niin väliä.

Paikallamakuussa vieressä ollut sakemanniuros melkein tuli häiriköimään Ammua, onneksi omistaja sai sen hännästä vedettyä pois ennen kuin oli ihan kiinni Ammussa. Maahankäskiessä ei mennyt ekalla käskyllä alas.

Kytkettynä seuraamisessa pientä haahuilua, ja mun käännökset oli aika syvältä, siis omalta osaltani. Liikkeestä seisomisessa meni liikkurin käskystä maahan. Luoksetulossa vois tulla vähän tiukemmin sivulle. Kaikinpuolin muuten Pikku-Muu oli todella pätevä, mä oon aika ylpeä siitä 

Kytkettynä seuraaminen ja kokonaisvaikutus 9, liikkeestä seisominen 0 ja kaikki muut liikkeet 10 eli yhteensä 177p. Ja tää oli eka kerta kun otettiin kaikki liikkeet putkeen ilman palkkaa. Nyt on kaksi viikkoa aikaa viilata pilkkua...